sosyal medya yönetimi ajansı izmir

sosyal medya yönetimi ajansı izmir

Sosyal medya yönetiminideki tüm ihtiyaçlarınız için Protan olarak size benzersiz bir deneyim yaşamanızı sağlıyoruz.

Sosyal medya yönetiminde dikkat edilmesi gereken noktalar nelerdir?

Sektöre ve markaya özel yaklaşım

Sektörüzdeki potansiyel müşterilerin taleplerine ve markanızın çizmek istediği imaja göre sosyal medya stratejilerinizi geliştirmenin önemi büyüktür.

Sosyal medya takvimi ve planı

Statejiden sonra belki de önemli adım belirli bir takvim oluşturmak, bu takvim planı dahilinde içerikleri ve görselleri oluşturmaktır. Bu takvim sayesinde hem kullanıcılarınıza markanızla ilgili sosyal medya alışkanlığını kazandırmış olursunuz.

Etkili ve dikkat çekici tasarımlar

İçerikleriniz çok güzel, ancak paylaşım görselleri sizi yansıtıyor mu? Burada profesyonel destek almanızın önemi büyüktür. Firmanız ne kadar başarılı bir hizmet veriyor olursa olsun, bunu aynı kalitede sosyal medya kullanıcılarına ulaştırmak önemlidir.

Takip ve yönetim

Tüm planı yaptınız, içeriklerinizi oluşturdunuz ve görselleriniz de hazır. Bu noktadan sonra sosyal medya takvimize uyarak, post’ları paylaşmanız ve geridönüşleri ölçümlemeniz kalıyor.

Sosyal medya reklamları

Facebook ve Instagram gibi platformlarda reklamsız geri dönüş beklemek neredeyse bir hayal. Hedefleriniz doğrultusunda bir reklam bütçesi belirlemenizi, bu reklam bütçesini de doğru bir stratejiyle paylaşımlarınızı öne çıkartmak için kullanmanız gerekmektedir. 1 birim reklamla 50 birim gelir elde etmek mümkün değildir. Bu nedenle hedefleriniz doğrultusunda bir reklam yatırımı yapmalısınız.

Sosyal medya yönetimi süreçleri nasıl işliyor?

Sosyal medya yönetimi süreci temelde 4 ana adımdan oluşmaktadır.

1. Sosyal medya analizi

2. Sosyal medya planlama ve stratejisi

3. Tasarım

4. Raporlama

 

Sosyal medya fiyatları neye göre belirleniyor?

Sosyal medya fiyatlarını belirleyen bazı temel sorular bulunmaktadır. Bu sorulara göre sosyal medya yönetimi fiyatları ortaya çıkmaktadır.

  • Haftada / ayda kaç adet paylaşım yapılacak?
  • Fotoğraf yada video çekimi yapılacak mı?
  • Hangi fotoğraf kaynaklarından yararlanılacak?
  • Nasıl bir raporlama istiyorsunuz?
  • Hangi platformlar için paylaşım hazırlanmasını istiyorsunuz? (Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube, Twitter vb.)
  • Prodüksiyon gereken paylaşımlar hazırlanacak mı?

 

Sosyal medya ajansı seçerken nelere dikkat etmeliyim?

Sosyal medya ajansı ile çalışma sürecinizde en temel konu iletişim ve uyumdur. Çünkü sosyal medya yönetimi çalışmaları uzun soluklu ve karşılıklı iletişim ile ilerleyen çalışmalardır. Bu nedenle çalışacağınız firmanın sizi anlaması birinci öncelik olmalıdır. Diğer alt başlıklarla birlikte incelemek gerekirse;

1. İletişim ve uyum

2. Uzmanlık

3. Görsel tasarım kabiliyeti

4. Süreklilik

 

İzmir’de sosyal medya yönetimi konusundaki tüm ihtiyaçlarınıza en iyi çözümlerle tanışmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sosyal Medya'da Paylaşın.

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on linkedin
LinkedIn
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

En Son Blog Yazılarımız.