Google Ads Görüntülü Reklam Boyutları

google ads görüntülü reklam boyutları

Google Ads görüntülü reklam ağında reklamlarını yayınlamadan önce, Google’ın belirlediği standartlarda reklamları yapılandırmanız önemlidir.

Hangi boyutların daha sık kullanıldığı en çok merak edilen soruların başında gelmektedir. Bu yazımızda tüm reklam boyutlarıyla ilgili bilgi vermenin yanı sıra bu gibi merak ettiğiniz konuların da yanıtlarını vereceğiz.

Google’a hangi dosya türlerinde reklamlarınızı yükleyebilirsiniz?

Google Ads görüntülü reklam ağına GIF, JPG, PNG formatlarında reklam görsellerinizi yükleyebilirsiniz.

Google Ads maksimum reklam görseli yükleme boyutu

Maksimum 150 KB büyüklüğünde reklam görsellerini yükleyebilirsiniz.

Google Ads görüntülü reklam boyutları

Kare ve dikdörtgen

  • 200 × 200 – Küçük kare
  • 240 × 400 – Dikey dikdörtgen
  • 250 × 250 – Kare
  • 250 × 360 – Üçlü geniş ekran
  • 300 × 250 – Satır içi dikdörtgen
  • 336 × 280 – Büyük dikdörtgen
  • 580 × 400 – Netboard

Dikey

  • 120 × 600 – Dikey
  • 160 × 600 – Geniş dikey
  • 300 × 600 – Yarım sayfalık reklam
  • 300 × 1050 – Dikey

Leaderboard

  • 468 × 60 – Banner
  • 728 × 90 – Leaderboard
  • 930 × 180 – Üst banner
  • 970 × 90 – Büyük leaderboard
  • 970 × 250 – İlan tahtası
  • 980 × 120 – Panorama

Mobil

  • 300 × 50 – Mobil banner
  • 320 × 50 – Mobil banner
  • 320 × 100 – Büyük mobil banner

 

Animasyonlu google reklamlarında (GIF) animasyon uzunluğu ve hızı

  • Animasyon uzunluğu 30 saniyeyi aşmamalıdır.
  • Animasyonlar döngü şeklinde oynatılabilir. Fakat 30 saniye sonra durmalıdır.
  • Animasyonlu GIF reklamların hızı 5 kare/saniyeden yavaş olmalıdır.

 

En çok tercih edilen google ads görüntülü reklam boyutları

Sosyal Medya'da Paylaşın.

WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Facebook
Twitter

Benzer Blog Yazılarımız.