Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya yönetimi çalışmalarımızla markanızın kitlelere doğru ulaşmasını ve hedef müşterilerinizle iletişimde kalmasını sağlıyoruz.

Sektörünüze ve Markanıza Özel Strateji

Markanızın hedef kitlesini ve gelecek planlarını göz önüne alarak; markanıza benzer sektörlerin ve firmaların analizini yaparız.

Analiz sonuçlarını ve beklentilerinizi birleştirerek markanızın hangi sosyal ağlarda, nasıl bir dille, nasıl bir içerik stratejisi ile yer alması gerektiğini yani kısaca markanızın sosyal medya kimliğini oluştururuz.

Sosyal Medya Takvim ve Planı

Markanız için belirlenen sosyal medya kimliği doğrultusunda aylık olarak içerik planları hazırlarız.

İçerik planları daima bir ay önceden hazırlanarak yeni ayın ilk gününe tüm içeriklerimiz firmanız tarafından da görülmüş ve onaylanmış olarak hazırdır.

Ay içinde gerçekleşen gündeme dair konular hakkında (Güneş tutulması, dünya çapında yaşanan ilgi çekici bir olay, ülkesel yaşanan büyük başarılar vb.) markanızla ilişkili özel içerikler oluşturulur. Real-time adını verdiğimiz bu içeriklerle markanızın çok daha geniş kitlelere ulaşması ve sosyal medyada konuşulan konulardan uzak kalmaması sağlanır.

Yarışmalarla ve etkileşimi yüksek paylaşımlarla sosyal medyada markanızdan olumlu olarak sıkça bahsedilmesini sağlayacak içerikler oluştururuz.

Etkili ve Dikkat Çekici Tasarımlar

Aylık olarak hazırlanan içerik planlarımız doğrultusunda aylık olarak görsel çalışmalarımız hazırlanır.

İçeriklerle uyumlu, marka kimliğinizle bağlantılı, mesajlarınızı takipçilerinize daha etkili iletilmenizi sağlayacak ilgi çekici tasarımlar hazırlarız.

Sosyal medyada insanların çoğu zaman içerikten önce görsele baktığı düşünüldüğünde başarılı bir görselin markanızın en büyük destekçisi olduğunu unutmayın.

Takip Ve Yönetim

Markanızın yer aldığı tüm sosyal ağlarda gelen mesajlar, yorumlar markanızın dili doğrultusunda cevaplanarak takipçilerle hızlı iletişim sağlanıp takipçi bağlılığı sağlanır.

Takipçiniz olmayan ama sosyal medyada markanız hakkında konuşan takipçiler mention takibi ile taranarak markanızın itibar yönetimini ve iletişimini sağlarız.

Potansiyel müşteriniz olabilecek kişilerle iletişime geçerek marka bilinirliği ve marka sadakati oluşturulmasını sağlarız.

Markanız hakkında sosyal medyada oluşabilecek kriz durumlarını önceden anlayarak, olası durumlar için gerekli kriz planlarımızı yaparız.

Raporlama

Aylık olarak markanızın tüm sosyal ağlardaki takipçi/ etkileşim/ içerik/ itibar raporlaması yapılır.

Yarışma ve kampanyalar sonrası detaylı raporlarla yarışmanın markanıza etkileri incelenir.

Sosyal Medya Reklamları

Çalıştığımız markalar sosyal medya reklamları sayesinde yeni müşterilerini buluyor ve satışlarını arttırıyor.

Markanızın ve ürünlerinizin/hizmetlerinizin sosyal medyada daha geniş kitlelere ulaşması, potansiyel müşterilere doğrudan erişmek için Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn ve Youtube’da çeşitli reklam kampanyaları düzenleriz.

Uzman ekibimizce tasarlanan reklamlarla, reklam maliyetleriniz minimum düzeye çekilerek var olan bütçe ile çok daha geniş ve etkili kitlelere ulaşmanızı sağlarız.

Yeniden pazarlama gibi profesyonel kampanyalarla markanız ile ilişki kurabilecek potansiyel kitlelere farklı sosyal ağlarda eş zamanlı reklamlarınızı gösterir, web sitenizi ziyaret eden veya hizmet/ ürününüz ile etkileşim kurmuş olan kişilere sosyal medya sayfalarında reklamlarınızı göstererek marka bilinirliğinizi ve satışlarınızı arttırmanızı sağlarız.

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya yönetimi süreçlerimizin temeli analizdir. Markanızı, beklentilerinizi ve hedeflerinizi önce sizden dinleriz. Ardından sektörüzün analizini yaparak en doğru yol haritasını çizeriz.

Sık Sorulan Sosyal Medya Yönetimi Soruları

Sosyal medya yönetimi çalışmalarıyla ilgili aklınıza gelebilecek bazı sorulara cevap vermek istedik.
Çalışacağınız firmayı seçmeden önce müşterilerimizden en çok duyduğumuz soruların cevaplarını sizin için hazırladık.

Sosyal medya yönetimi, sosyal medya mecralarının markanız için nasıl kullanılması gerektiğini tanımlamaktadır. Potansiyel müşterilerinize ulaşmak ve marka bilinirliği oluşturmak temel amaçları arasındadır.

Sosyal medyada gönderi sıklığı sektöre, hedeflere göre değişmekle birlikte önerimiz günlük 1 paylaşımdan fazla yapılmamasıdır. Çünkü çok fazla paylaşım hedef kitlenizi rahatsız ederek, hedeflenen dışında negatif etki yaratabilir. Sektörlere göre değişiklik göstermekle birlikte aylık 4 – 20 paylaşım aralığını önermekteyiz. Bu konuda doğru karar vermek için sektör analizi önemlidir.

Hedef kitlenizin size kolay ulaşması ve marka bilinirliğini oluşturmak için tüm sosyal medya mecralarında aynı kullanıcı adını kullanmayı önermekteyiz.