CSS Nedir? Ne için Kullanılır?

CSS Nedir? Ne için Kullanılır?

CSS (Cascading Style Sheets), HTML ve JavaScript benzeri, internet sayfalarının kodlanması için kullanılan temel teknolojilerden birisidir.

CSS, bir we sitesinin nasıl görüneceğini belirler. Yani sayfadaki başlık, metin, resim gibi ögelerin yerleşimi, rengi, boyutu, stilleri ve ekran çözünürlüklerine göre farklılıklarını belirler.

CSS Özellikleri Nelerdir?

CSS’in sahip olduğu özellikler ve sürümlerini W3C kuruluşu belirlenmektedir. W3C kuruluşu içerisinde CSS Çalışma Grubu ismiyle belirlenmiş bir ekip bulunmaktadır. Tüm yeni özellikler bu ekip tarafından geliştirilmektedir ve resmi onaydan sonra yayınlanmaktadır.

CSS Nasıl Kullanılır?

CSS web sitelerinin stil özelliklerinin ayrı ayrı yada toplu olarak kontrol edilmesini sağlayan esnek ve çok kullanışlı bir yapıdır. Harici stil sayfası, dahili stil sayfası ve etiket içine yazılan stiller olmak üzere 3 farklı şekilde web sitenize CSS kodlarınızı ekleyebilirsiniz.

Sosyal Medya'da Paylaşın.

WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Facebook
Twitter

Benzer Blog Yazılarımız.

SEO Nedir?

SEO Nedir?

Dijital dünyanın hızla büyümesiyle birlikte, işletmelerin çevrimiçi varlığı daha önemli hale geldi. Bu bağlamda SEO (Search Engine Optimization), yani Arama…

Devamını Oku
Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital pazarlama, markaların ürün veya hizmetlerini dijital platformlar aracılığıyla tanıttığı, müşteriyle etkileşim kurduğu ve satışlarını artırdığı bir pazarlama türüdür. Geleneksel…

Devamını Oku
Marka Değeri Nedir?

Marka Değeri Nedir?

Günümüz rekabetçi iş dünyasında markaların başarısı, yalnızca ürün kalitesi veya sundukları hizmetle sınırlı değildir. Başarılı markalar, tüketicilerin zihninde güçlü bir…

Devamını Oku
gerilla pazarlama nedir?

Gerilla Pazarlama Nedir?

Geleneksel reklam yöntemlerinin sıkıcı ve tahmin edilebilir hale gelmesiyle birlikte, markalar daha yaratıcı ve çarpıcı yollar aramaya başladılar. İşte bu…

Devamını Oku
Marka Konumlandırma Nedir?

Marka Konumlandırma Nedir?

Marka konumlandırma, bir markanın rakiplerinden farklılaşmasını sağlamak ve hedef kitlenin zihninde belirli bir yer edinmek amacıyla yapılan stratejik bir çalışmadır.…

Devamını Oku