Web Sitesinin Müşteriler Üzerindeki Etkisi

web sitesinin müşteriler üzerindeki etkisi

Web sitenizin potansiyel müşterileriniz üzerinde etkisi tartışmasız çok büyüktür. Çünkü bütün satınalma araştırmalarının %90’ından fazlası internet ortamında yapılmaktadır. Bu nedenle web sitenizin ürün ve hizmetlerinizi en etkili şekilde yansıtması firmanız açısından büyük öneme sahiptir.

Müşteriler Neden Web Sitenize Dikkat Eder?

Tüm müşterileriniz sizi ilk tanıdığı anda güvenilir olup olmadığınızdan emin olmak ister. Bundan dolayı da kendilerine güven veren bir firma ile çalışmak için öncelikle web sitenizi incelerler. Eğer kurumsal ve profesyonel web tasarımınız varsa rakiplerinize göre öne geçersiniz.

İlk izlenimden sonra ise detaylı inceleme yapan kullanıcılara istedikleri bilgileri vermek önemlidir. Bu noktada web sitenizde kesinlikle yer alması gereken bilgileri şu şekilde sıralayabiliriz;

  • Yaptığınız işler,
  • Referanslarınız ve çalıştığınız firmalar,
  • Firma hakkında bilgi,
  • Güvenilir iletişim bilgileri,
  • İnsanların işinizle ilgili merak edebileceği soruların cevapları,

Web Sitenizde Nasıl Daha Fazla Müşteri Etkileşimi Alabilirsiniz?

Bu sorunun cevabı sektörlere göre farklılık gösterse de, temel hep aynıdır. Müşterileriniz aradıkları bilgilere ve size web sitenizden hızlı şekilde ulaşabiliyor mu? Örneğin bir ürün satıyorsanız, bu ürününüz ile ilgili merak edilen sorular, teknik detaylar web sitenizde kesinlikle yer almalıdır. Sitenizde yer almayan bilgiler için sizinle çok hızlı şekilde iletişime geçme imkanı verilmedir. Bunun için en kolay yollar iletişim formları, WhatsApp hattı gibi uygulamalardır.

Web Sitesinin Sürekli Güncel Olması Gerekli Mi?

Şirketiniz hakkında yeniliklerle ilgili web sitenizde bilgi vermek, firmanızın güncel ve aktif olduğunu gösterir. Bu da firmanın gücünü yansıtmaktadır. Günümüzdeki web sitesine paralel olarak sosyal medyada bu güncelliği sağlamak daha kolay ve yüksek etkileşim alabilmektedir.

Sosyal Medya'da Paylaşın.

WhatsApp
Telegram
LinkedIn
Facebook
Twitter

Benzer Blog Yazılarımız.

SEO Nedir?

SEO Nedir?

Dijital dünyanın hızla büyümesiyle birlikte, işletmelerin çevrimiçi varlığı daha önemli hale geldi. Bu bağlamda SEO (Search Engine Optimization), yani Arama…

Devamını Oku
Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital pazarlama, markaların ürün veya hizmetlerini dijital platformlar aracılığıyla tanıttığı, müşteriyle etkileşim kurduğu ve satışlarını artırdığı bir pazarlama türüdür. Geleneksel…

Devamını Oku
Marka Değeri Nedir?

Marka Değeri Nedir?

Günümüz rekabetçi iş dünyasında markaların başarısı, yalnızca ürün kalitesi veya sundukları hizmetle sınırlı değildir. Başarılı markalar, tüketicilerin zihninde güçlü bir…

Devamını Oku
gerilla pazarlama nedir?

Gerilla Pazarlama Nedir?

Geleneksel reklam yöntemlerinin sıkıcı ve tahmin edilebilir hale gelmesiyle birlikte, markalar daha yaratıcı ve çarpıcı yollar aramaya başladılar. İşte bu…

Devamını Oku
Marka Konumlandırma Nedir?

Marka Konumlandırma Nedir?

Marka konumlandırma, bir markanın rakiplerinden farklılaşmasını sağlamak ve hedef kitlenin zihninde belirli bir yer edinmek amacıyla yapılan stratejik bir çalışmadır.…

Devamını Oku