düzce sosyal medya yönetimi‘ndeki tüm ihtiyaçlarınız için Protan olarak size benzersiz bir deneyim yaşamanızı sağlıyoruz.
düzce’da sosyal medya yönetimi yaparken dikkat edilmesi çok önemli noktalar nelerdir?
Firmaya, markaya ve sektöre özel sosyal medya yaklaşımı
düzce sosyal medya yönetimi sektörüzdeki mevcut ve potansiyel müşterilerinizin beklentilerine göre bir kurgu oluşturulmalıdır. Bununla birlikte markanızın yansıtmak istediği görüntüye göre sosyal medya yol haritanızı belirlemek de büyük önem taşımaktadır.
Sosyal medya yönetimi planı ve takvimi
Hedefleri belirlemenin ardından en önemli adımın planlama yapmak olduğunu söyleyebiliriz. Bu plan doğrultusunda bir paylaşım takvimi ve saati belirlemek gerekiyor. Bu planlama, takvim ve saat ile birlikte sadık bir sosyal medya müşteri kitlesi oluşturmuş olursunuz. Yani her hafta o gün, kullanıcılar sizden içerik bekler duruma gelebilirler.
Dikkatleri çeken sosyal medya görsel tasarımları
İçerik planınınız çok iyi, bütün detaylara yer verdiniz. İçerik metinleri de belirlendi. Bu noktada kullanıcıları etkileyecek dikkat çekici profesyonel düzce sosyal medya yönetimi görseli tasarımlarıyla çalışmalara başlamak çok önemlidir.
Sosyal medya yönetim, takip ve optimizasyonu
Planlama ve görselleriniz hazır! Sıra paylaşımları yapmaya ve doğru şekilde takip edip optimizasyon yapmaya geldi. Bu adımı da doğru şekilde kurguladıktan sonra sosyal medya yönetiminde, başarıyı adım adım yakalayacaksınız.
Facebook, Instagram, Linkedin ve tüm sosyal medya kanalları reklamları
Sosyal medya mecralarında, reklam bütçesi ayırmadan geri dönüş almaya çalışmak maalesef artık mümkün değil. Hedefleriniz ve firma bütçeniz doğrultusunda bir reklam bütçesi oluşturmak çok önemlidir. Bu reklam bütçesini doğru kullanmak için de paylaşımlarla paralel ilerleyecek bir kurgu yapmak gerekmektedir. 2 birimlik bütçeyle 30 birimlik kar elde etmek artık eskide kalmış bir durumdur. Bunu da göz önünde bulundurarak, hedeflerle doğru orantılı bir bütçe yatırımı yapmalısınız. düzce sosyal medya yönetimi konusuyla paralel ilerleyecek reklam konusunda da profesyonel destek almanızı öneririz.
düzce sosyal medya yönetimi süreçleri nasıl işliyor?
Sosyal medya yönetimi konusu temel olarak 4 başlıktan oluşmaktadır. düzce sosyal medya yönetimi konusunda da bu başlıkları temel almak doğru olacaktır.
1. Sosyal medya yönetimi inceleme ve analizi
2. Sosyal medya yönetimi stratejisi geliştirme
3. Sosyal medya görsel tasarımları
4. Sosyal medya sonuç ve gelişme raporlaması
düzce sosyal medya yönetimi fiyatları neye göre belirleniyor?
Sosyal medya fiyatlarını belirleyen temel bazı sorular vardır. Bu sorular neticesinde düzce sosyal medya yönetimi konusunda tahmini bir fiyat aralığı ortaya çıkmaktadır. Bununla birlikte, çalışacağınız firmanın profesyonel olması, deneyimi gibi bazı detaylar da fiyat konusunu etkileyebilmektedir. Bahsettiğimiz bazı soruları şu şekilde listeleyebiliriz;
- Haftada ve ayda kaç paylaşım yapmayı planlıyorsunuz?
- Fotoğraf yada video çekimine ihtiyaç var mı? Eğer varsa bu konuda nasıl bir planlama düşünüyorsunuz?
- Stok fotoğraf ya da mevcut fotoğraflar mı kullanılacak?
- Hangi detaylarda raporlama istiyorsunuz?
- Paylaşımlar için tercih ettiğiniz sosyal medya ağları nelerdir? (Facebook, Linkedin, Instagram, Twitter gibi.)
- Motion video, animasyon video vb. paylaşımlar istiyor musunuz?
- Sektörünüze ya da markanıza özel farklı detaylar var mı?
düzce sosyal medya yönetimi ajansı seçerken nelere dikkat etmeliyim?
düzce sosyal medya yönetimi ajansı ile çalışma sürecinizde en temel konu uyumluluk ve sürekli iletişim kurabilmektir. Bunun nedeni, sosyal medya yönetimi çalışmalarının uzun süren bir süreç olduğu gerçeğidir. Bu süreçte uzman bir ekiple çalışmak size pozitif katkı sağlayacaktır. Bu tarz bir çalışma konusunda işinize olumlu dönüşler alacak ve işinizde devamlılık sağlayabileceksiniz.
1. Uyumluluk
2. Sürekli iletişim
3. Uzman ekip
4. Profesyonel görsel tasarımlar
5. Devamlılık
düzce sosyal medya yönetimi konusundaki ihtiyaçlarınızda en profesyonel ve doğru çözümlerle tanışmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.